søndag 13. september 2015

å stå oppreist uansett

Det skjer jevnt og trutt,


medgang, motgang og om igjen


to gode dager, to trauste dager.


en god uke, en dårlig uke.


et dårlig møte og et vidunderlig møte.





Jeg har bestemt meg for å ikke skrive detaljer. Men det å takle motgang er mitt spesialfelt. For min egen del. Nylig fikk jeg et skikkelig slag i magen rett før jeg skulle sove om kvelden. Jeg hadde bare lyst å gråte. Istedenfor pustet jeg langt ned i magen. Jeg kalt meg for verdifull og lot mitt indre meg ligge i en grønn eng ved hvilens vann. Jeg minner meg selv  om at det finnes en god fremtid. Det er håp. Bare fordi jeg ikke får akkurat dette, betyr ikke det at mitt løp er kjørt. Jeg er sterk, jeg har ikke bukket under ennå, og heller ikke dette skal dra meg ned


de tre viktigst tingene du kan si til deg selv hver eneste dag er

  1. jeg er elsket
  2. jeg er vakker
  3. jeg er verdifull
med det i ryggraden kan du og jeg takle nesten hvasomhelst. jeg lover. start selvprogrammering!


"Confidence is a stain you can´t wipe off" - lil wayne, foto av ConnectIrmeli