torsdag 16. juli 2015

Se på deg

Selvbildet lurer deg! I alle fall meg..


Jeg er ganske kjedelig for mange. Men også normal. Og de som er glad i meg liker meg. En god venn så meg dypt i øynene og sa "du er skikkelig rar du, Jenny". Jo ja, jeg er det også.



En jeg traff i fjor sa spontant at en som meg kunne vel få en hvilken som helst mann bare ved å knipse!  Hun har blitt en av mine beste venninner nå. 



Jeg utforsker temaet. Jeg er i den samme kroppen som før. 

Disse to bildene tok jeg fordi jeg prøvde jakken og elsket den hardt, men tok meg ikke råd:


Dette bildet er fra før jeg var ute av senga, en morgen jeg hadde sovet max 3timer (Og følte meg dr**t, fett hår, kviser, alt):


Her er et hvor jeg prøver å se ut som jeg har en god dag:
Og så et utebilde, bare før jeg oppsummerer:



Sannheten er at når jeg prøver våre ganske objektiv, så ser jeg bare ut som meg hele tiden. 

Den kroppen bor jeg i. Det fjeset har jeg. 

Dette er ganske ålreite bilder, om jeg må si det selv. Og det er null stress å ta dårlige. Selvbildet mitt varierer med dagsformen. God søvn og påfyll av mat, aktivitet og venner = godt selvbilde!! Er det mulig!? Det er ikke alltid jeg kan velge det.. Men hun på bildene, hun skal jeg bli enda snillere mot fremover og gjøre gode ting for. For hun både fortjener og trenger det


Er du glad i deg? Er du snill med deg?