mandag 13. juli 2015

Legoland, går det an

Jeg har vært i legoland med min deilige snart-7-åring og hans fryktelig skrøpelige oldemor. Da skrev jeg dette : Det er en glede og en enorm jobb. Beina er mos og hjernen skakkjørt. Det er mer enn verdt det for de to som eier en enorm del av hjertet mitt. 

Junioren visste ikke dette kunne være en drøm engang og oldemoren sier hun vil reise med oss meste gang også. Og nyter å bli dullet med. Jeg er blitt god på å trille rullestol på brostein.


Men meg? Jeg må prioritere akkurat nå. Heldigvis er det mye god mat her. Så mageskinnet strekker seg til god størrelse med buffet to ganger om dagen. Jeg kan ikke drikke så mye vin som jeg blir tilbudt, for da klarer jeg ikke stå opp om morgenen. Så i dag helte jeg vin i kaffekoppen og lot som jeg hadde drukket den. Imorgen er det over og viktige minner er skapt. Jeg gleder meg til å sove i egen seng. 


-jeg er vanvittig heldig med mye og junioren er i himmelen:



1 . Uendelig mange karuseller og bergogdalbaner er testet opptil 4 ganger. Og ALT kan bygges av Lego. 2. Vi kan ikke styre oss i kø. Så vi hopper opp og ned, kontinuerlig. Eller klatrer på ting. 3. Penger fra besteforeldre er brukt på å oppfylle flere drømmer vi ikke visste fantes før vi kom hit. 


Hotel Legoland er dyrt, men det er jo også absolutt vanvittig fantastisk :D