fredag 26. juni 2015

Sommerferie

Sommeren kom som et godstog inn i livet, med virus og immunsystem på bærtur for en uke siden. Sakte men sikkert kommer energien tilbake denne uka. Sola er innom nesten hver dag i små Glimt og vinduet kan stå på gløtt hele dagen uten at vi får frostskader.Oh yeah :p






Det har seg sånn at selveste RyddigNok rydder. Ganske mye hver dag. Nye metoder testes ut og jeg er veldig fornøyd så langt! Leser tilogmed bøker om rydding -"eg e ryddoman, ikkje genetisk ryddig."


Men jeg er faktisk litt flink jente: For jeg er snill med meg selv og gjør ting som fyller på tanken også.  Så med selveste junioren har vi raidet biblioteket for gode bøker og koser oss. På frikvelden er jeg å finne i sofaen med boka til selveste Silje fra http://siljesreise.com ! 

Stemning: 


Og om du syns klærne er kule er det: en arvet kjole min mor sist brukte i ca2001, strømpis fra lindex og en bolero for gravide fra et salg i 2008. Alt presentert i en sofa fra IKEA.