mandag 29. juni 2015

Fashion og sånn



http://eirinkristiansen.no/2015/06/13/the-beautiful-knitted-dress/

Denne nydelige skjønne jenta er en ekte blogger. Hun over på bildet er det samme. Bildet er "lånt" fra bloggen hennes, som du sikkert gjerne kan besøke. Da blir hun nok glad! 


Men jeg skjønner det ikke. Alle digger klærne. Og til andre bloggere. Sånne superbloggere, med rosa ekstremklær og rare lakenkjoler med null figur. Jeg bare skjønner det ikke. Det finnes ikke et molekyl i kroppen min som ville tatt på seg en sånn kjole. Hmm.. Folk er seriøst forskjellig ass ;) 



Jeg liker også å være fin. Og praktisk samtidig. Det er sånn at jeg liker å gjøre ting nemlig. Her er dagens outfit : 



En arvet turbukse kjøpt før syvfjellsturen i 2009 (?) av min søster, en topp jeg fikk i gave av bestemor i 2011, og en cardigan min mor kjøpte på nittitallet i USA eller noe. Veska er en ny gave, men den syns ikke. Ooooh og helt uten sminke for det glemte jeg, men jeg greide håret. Jenny anno 2015.