fredag 29. mai 2015

Ryddetid

Rydding er en drittjobb. Men det er ingen som rydder etter meg. Et stort problem er at jeg ikke plukker opp etter meg. Det er veldig mange halvveis avsluttede prosjekter som gjør at rotet vokser. Hver gang jeg går ut på terrassen henter jeg et par sko. Nå står det fire par sko i stua. De går ikke ut i gangen av seg selv.


Kjøkkenet:


På nært hold



Hva er rot?? hva er ryddig nok? 




Det er utrolig trist når noen skammer seg så mye over noe at de isolerer seg. som hvis jeg ikke skulle invitere gjester pga rotet. eller når noen tror en personlig egenskap gjør at de må holde seg unna folk. 

Det er min lengsel: at du skal vite at det er ryddig nok! -at du er god nok. -->akkurat som du er.


Så kan vi sammen finne måter å forbedre livet, vanene og andre ting for å få et litt ryddigere og bedre liv. Jeg har testet en del og feilet i en del. Jeg håper jeg kan dele noen erfaringer fremover ;)





PS. dette er gamle bilder fra gamle leiligheten, jeg håper på å få tatt noen bilder fra nyhjemmet. inntill da har jeg samme vanene og, ja, du kan jo gjette hva frukten av det er..