torsdag 28. mai 2015

ordstrømmer

er usikker



hodet er fullt av ord og samtidig litt tomt.







BrownGuacamole
I min hverdag har det vært enormt mye ord i det siste. Jeg har engasjert
og brukt enormt mye tid på å være i en strøm av ord. Jeg er interessert, deltar, men brått kjenner jeg at det har gått over en grense. En grense jeg ikke vet hvor går.


Ordene strømmer ut, det fins en uendelig kilde til spennende saker å snakke om. Det er så mye å finne ut av og ordene kan beskrive den samme prosessen på en milion forskjellige måter og fortsatt ikke få med alle aspekter.




To temaer jeg har utforsket mye før søvn og stillhet har blitt nedprioritert. Uten at jeg vet når eller hvordan det skjedde. Energilekkasje. Som om man har spist for mye av den deiligste kake og blir kvalm. stopp!










Pause.

Cycling man

Kroppen lengter etter å være uthvilt, mett og å gå barbeint. Min jobb å passe på meg.

Denne uka har jeg konkludert med at den perfekte balansen i livet ikke finnes. Jeg proklamert det til damen ved siden av meg på bussen: "den perfekte hverdagen finnes ikke". Det er hele tiden noe som må balanseres og omprioriteres. Livet er i forandring hele tiden. Vi må huske hva som er viktig for oss og hele tiden sikte på det. Samme hva de andre sier. Selv om det kan se ut som vi er inkonsekvente mot de andres forventninger for oss. Hva vil jeg? Hva gjør meg glad? Hvordan bryte løs?



Nå skal ordstrømmen på pause.

stille