mandag 18. mai 2015

Nyhjemmet


Siden februar/mars engang, har jeg bodd i en ny leilighet. Ny for meg, ikke verden. Den har vært et fint hjem siden slutten av 80-tallet og huset et røykende ektepar i alle årene sine. Da er det mye å finne på, for å si det sånn.. 

Heldigvis er det god plass her:
På bildet: bord+stoler finn.no/gisvekk, kurv+duk arv, teppe+pute+skål IKEA, epler matbutikken,saueskinn bondensmarked 



Etterhvert har eske etter eske med bodfyll kommet inn og huset er ikke lenger tomt og luftig. Sånn som på bildet over. Masse plass og laaaang gang. Esker halvveis opp til taket. Kjenner minimalisme tiltrekker meg, sånn som hos TheNester, så MYE må ut. Bitte litt omgangen. Hvorfor så sakte? Fordi jeg er sliten. 



Hviler i soffan i dag. Jeg er rik på mye annet enn penger.
Sofa fra IKEA, resten er det meg og finn som har fikset. finn.no altså ;)