søndag 3. mai 2015

Å være med meg selv

Ahhh det er så rart å være aleine!! ***nyskilt&forvirret



Jeg mener, hva gjør man på en lørdag?? i 10 år har jeg vært en del av to og så var vi tre. Med ansvar for et knøtt. en del av noe større. det var min drøm & mitt valg. nå er jeg revet ut av drømmen ut i noe ukjent. Denne dama skrev helt magisk om akkurat sånn jeg har det, eller hverfall nesten ;)


så brått, står jeg aleine en helg. mutters aleine. I en leilighet jeg ikke har tid eller overskudd til å gjøre til et koselig sted. Flytteeskene i gangen, med babyklær jeg ikke trenger, kommer til å stå der værtfall en måned til. Det er lite koselig.




lurer fryktelig på om jeg kan åpne en flaske vin aleine? det har jeg aldri gjort før.. og nå står en flaske deilig vin og ønsker selskap med mørk sjokolade og en bok   <3 må få knøttet i seng så skal jeg prøve noe nytt!