lørdag 13. september 2014

Septemberboggie

Wihi og hrmpf



Nå er det september og jeg har blitt student! Det er mitt mirakel / noe i den dur. Jeg er utrolig fornøyd med å endelig være TILBAKE i verden. eller altså du skjønner. Jeg er ute hver dag, møter folk og gjør noe utenom husarbeid. 


Lærerutdanning med matematikk og naturfag :D det er superkjekt. Veldig tungt men det virker som jeg er på nivå med de andre og da er alt såre vel ;) i den avdelingen



Sommeren har forsvunnet for fort i år. Jeg skulle ønske den varte lenger. Sommerens beste/deiligste blogginnlegg ble definitivt skrevet av Renate på Detekkesåfarlig

Idhren



Bloggen får ikke så mye oppmerksomhet denne høsten, siden jeg har så mye annen skriving som skal gjøres. Men den kommer til å fortsette å eksister en stund til ;)