torsdag 17. juli 2014

What your soul sings to you

Massive attack og Sinead o´Connor:







Jeg har ikke skrevet om tilgivelse på denne bloggen. Det er fordi jeg er langt forbi det. Det er ikke noe jeg trenger å tilgi. Jeg er litt heldig som tror på Gud kjenner jeg. han har tilgitt og jeg er tilgitt. Sånn så trenger ikke jeg å holde andre for nag eller å bære skyld inni meg. Jeg er tilgitt for alt jeg har gjort og andre er tilgitt for sine greier. Og stadig skjer det noe nytt. Det er unødvendig å bære på dumme ting. MEN det er nødvendig å ungå det som svir og hvis det betyr at man tar oppgjør, og avstand så blir det det da. Er det noe jeg har glemt å unnskylde så ta kontakt!



Akkurat nå er det noen som ikkke vil snakke med meg. Jeg har det bra. Det er en slags sorg i at de føler det de gjør, men samtidig får enhver fylle livene sine med det de selv vil.


Siden vedkommende har bedt om å ikke bli nevnt, og kanhende leser dette, får hele teksten her forbli noe svevende svada for de innvidde. Inntil videre er jeg usikker på hvordan jeg skal formulere meg :)