tirsdag 10. juni 2014

Aww, bloggeminner

Så gjennom bloggloggen kjapt nylig og snublet over dette innlegget:



Forskjellen på rev og rev

_______________________________________________________________________________________________

søndag 21. april 2013


Når man er barn lager man seg forklaringer for hvordan ting henger sammen. Det opplever jeg stadig med junior. Som kan fortelle at inni brusautomaten bor det små menn som henter og leverer brusen. Uansett.. i dag oppdaget jeg at en av disse fantasiforklaringene jeg selv hadde i hodet, ikke holdt mål.


Vi leser mye om dyr. Det er en stor "ting" her i husholdningen.. Haier er fasinerende: hvithai, hammerhai, hvalhai,

...og revhai.

Rev, revebarn og hammerhai fra barnerommet



Så får jeg vite av min kjære at revhai har ingenting med rev å gjøre.. det er korallrev-type rev. Aha




Tillegg:
siden junioren fikk med seg at jeg tok bilder av lekene, ble jeg pent nødt å ta flere bilder. Her er kattedyrsamingen og iguanen også med :D
Kattedyrfamilien

Hele herligheten: 2 indianere, 1 cowboy, kattedyr, 2 rever, 1 skjell, 1 hammerhai og IGUANEN

Kattedyrfamilien, klart tigeren må få være med!

Iguanen over alle iguaner (hvis du lurte)