onsdag 7. mai 2014

Ryddewebminar med Nina!

Jeg har såååå lyst å dele denne med dere! :D


Nina Wolther hadde i går et herlig webminar om rydding. hun jobber med feng shui. Det er ikke sånn at jeg har egentlig skjønt feng shui eller logikken bak det der (eller har tenkt til det). Men jeg er fullstendig enig med resultatet av ryddingen! Min ryddeguru #1 er fortsatt Flylady, men alle bra norske damer er verdt å løfte frem og Nina er absolutt en av de ;)




Jeg fikk tips om denne via Facebook:






Som jeg kunne sagt det selv:
"Vet du hva det største problemet jeg møter i hjemmene er? For mange ting. "
                                                                                               - Nina Wolther








Alle bildene her er lånt fra Nina Wolthers nettsider, ta gjerne en titt hos henne. Hun har også et 21dagers opplegg med oppfølging. Noe for deg? ;)