torsdag 22. mai 2014

objektiv du liksom

Åh halle duss, jeg har en sånn deilig unge!


jupp. Det er en gutt, men han er hel og hverken redd for å være super ditt eller datt. Han elsker kungfu-panda og sterke superhelter, men elsker også å få forskjellig farge på neglelakken på hver finger. gjerne både glitter og glamor. ingen kan pelle han på nesa, hvertfall ikke hjemme hos mor




Bilde av juniorens fingre fra i fjor , ser ganske likt ut ennå ;)




I går kveld smørte jeg en solbrent arm og han stappet plutselig en lubben finger nedi kremkrukken. Han fortalte meg at "det er mye enklere å smøre ut hvis man gjør sånn først..." og smørte det inn i mellom håndflatene. Så løftet han hendene mot ansiktet og gned godt inn med keitete og raske bevegelser, for det meste på øyelokkene, en hvit klump på øret og litt på haka. Så sukker jeg og sier du er bare sååå...". og før jeg er ferdig å si "deilig!" har han uhemmet presset frem leppene til en struttende knallrød trutmunn og er klar for smellkyss. *hørtdetførmamma


Purple Sherbet Photography



helt smeltet og litt forelsket igjen


har jeg sagt at det er tungt å være foreldre? det er det, men det er så godt også. han er absolutt perfekt og nydelig hver eneste dag, og det er like vemodig og fantatisk hver gang vi når et nytt trinn.



Som denne uken; første løse melketann. Den klamrer seg fast, skjeivt og lykkelig. Minner meg om at mirakelet snart begynner på skolen. gryd=gru+fryd



Purple Sherbet Photography