onsdag 5. mars 2014

Nøkkelskap?

Jeg har en lang historie med å miste nøkler... de siste årene har det gått bra, men jeg lever med en slags forventing om at jeg kommer til å miste den igjen..


I tillegg hjelper jeg til i svigerinnehjemmet. Og de har også et nøkkelproblem. 


så dukket denne skjønnheten opp:


Nøkkelring, DUO SPARROW, brun: hvit+blå

Den fins i en masse farger, enkle og doble.





Tenk om denne fungerer i praksis! Ahh så stilig :p




De som selger den er de jeg kjøper resirkulert papir, konvolutter og gavepapir fra Hippo som eies av Døvigen . Husker du Hippo? Det var de. Grusjegrå papirer med en flodhestlogo. Jeg har handlet erfra flere ganger og de selger miljøvennlige produkter jeg digger. 



OK, nå har jeg sagt det. Og sponsing det driver ikke jeg med, så dette innlegget er her fordi jeg elsket nøkkelskapet og nettbuttikken deres er har hinsides bra etisk profil! Bærekraft til folket ohyess, neida, joda haha
Nøkkelring, SPARROW, brun+grønn
Nøkkelring, DUO SPARROW, hvit+blå