fredag 21. februar 2014

Vil du prate med meg?



jeg har sett etter deg!




Vil du prate om noe?


 - skype, maile eller jobbe med meg?



Har du noe du vil at jeg skal skrive om?

Spørsmål? til ryddignok@live.no?




-jeg er flink å lytte, flink å finne mulig løsninger på alle mulig rare utfordringer, flink med depresjon og tunge tanker, tror på livet og kjærlighet.  Jeg vet at det ikke finnes en løsning for alle og at forskjellig folk har forskjellige perspektiver. Storhjertet kreativ sjel som deg?







Jeg vet hvordan det er når man kan føle seg ensom, både aleine og i gruppe







Jeg vet hvordan små hverdagsutfordringer kan vokse og bli uoverkommelige. Å ikke strekke til.







Jeg vet hvordan det er å ikke orke å gå til postkassen og knapt orke å kle seg.










Jeg vet hvordan det er våkne og ikke ville fullføre. Å våkne med en følelse av at man allerede er i minus.


Jeg har testet uendelig mange ting for å hjelpe på. Jeg har funnet løsninger. Jeg har ingen klare svar men stort hjerte og store ører (he he) 








Jeg kan ikke gi det svare på hvordan du skal komme til toppen. Men jeg kan være med å støtte deg på veien til å styrke grunnstammen, så du kan stå gjennom stormen




Kan jeg få være med å finne dine øyeblikk? 









Da kan du ta kontakt, her i kommentarfeltet, på facebook eller sende meg en mail på ryddignok@live.no. Send meg litt om deg, hvem er du, hva tenker du på og har på hjertet. vi kan høres på skype hvis det passer?








Det var alt for i dag, piiisaut