tirsdag 21. januar 2014

Klikk klikk / prrr prrrr


Hei og sånn hahaha


Nå har jeg laget facebook side til bloggen. Jeg tror det var noe som klikket inni meg... altså, jeg fikk brått prestasjonsangst. Det ble mye skumlere å legge ut tankene mine nå som jeg kjenner noen som leser! Hah


Så jeg har sensurert meg i en uke og tenkte å bryte stillheten med et akkurat meningsfylt nok innlegg.


Noen dager er det vanskelig å finne ting å være glad for. eller å huske å være takknemlig for alt jeg har altså. Det er akkuratt som hjernen får tunnelsyn og jeg går glipp av fine og gode ting som skjer rundt meg. Det er dessuten hardt for selvfølelsen å ikke gå på jobb eller skole. Den siste uka har jeg hatt det litt sånn. Jeg har nå gitt meg i oppgave å bryte sirkelen.


Hvis jeg er en eneste bankkonto: Kjekke ting er innskudd. Dumme ting en uttak. Det er min jobb å sørge for balanse på kontoen. Når jeg kjenner at det begynner å bli lite på kontoen, er det på tide å fylle opp. Da er det ting som å kle seg skikkelig (inkl.smykke og sminke), vaske kjøkkenvasken og gå en tur med superhunden. Opp a revvaaaa ;) altså .



I dag har jeg gjort noe som minner meg om ThePotholeGardener. (Supergøy blogg btw)
Pønta litt ;)  jeg er bare den stailisten ass 



Sånn så det ut der vi mangler et kjøkkenskap i går:



Sånn ser det ut i dag:



(Det er ikke bare tidspunktet altså)






Ser du den?












..klarte ikke la være å nynne på sangen..






Sånn. Da har jeg virkelig rablet ned det rareste jeg har drevet med i dag. men jeg har også vært supersnill; blandt annet vasket tre doer, skrubbet en dusj og montert en lampe. Men det gadd jeg ikke ta bilde av. Delte det som fikk meg til å smile jeg.


Håper du og finner på noe teit gøy i dag <3 det fortjener du. Husk å fylle på kontoen!