onsdag 29. januar 2014

Det skjer!

Jeg er virkelig på bedringens vei. I et forsøk på å øke arbeidstrykket i hverdagen, uten å overdrive, hjelper jeg å pusse opp hos noen andre. Jeg har jo allerede delt fra tenåringsrommet i desember. (skylder dere en oppdatering derfra!)


Den siste uka har planene for voksenrommet, gått fra planer til bestillinger! Jeg har gått over 40 000 skritt (skittelleren er sikkert sliten den og, ha ha) bare mellom butikkene. Gardiner, maling, seng, gavl, tapet, lamper... nå er det bestilt og ordnet! I april skal alt være på plass! (har ikke planlagt gulvteppe men har latt det være underordnet når ting som lysekrone og ny seng tar plass på budsjettet, vi-får-se-tvi-tvi)




Har malt en kvart av en vegg svart og satt opp nattlampen, det ble en av disse:







Ooo! til taklampe ble det denne skjønnheten fra Drømmehuset:
(den butikken fortjener navnet sitt btw)
Lene Bjerre Divine Lysekrone



Straks jeg får lastet opp noen av bildene jeg har tatt de siste dagene, skal dere få se noen bilder fra rommet også! Målet er å bli ferdig med tre rom og uteplassen deres før  mellomste blir konfirmant, dvs har 4,5 år på meg ;)  Heldigvis gjør jeg planlegging og bestillinger, mens det tapestering og bygging  mest fysiske gjør andre.


Trappen hjemme derimot... den skal jeg ta før sommeren! Det er grunnen til at jeg leser meg opp på foreksempel kapp og gjærsager. Jeg kjenner sommeren kommer lynfort i år :p