onsdag 16. oktober 2013

Høstferie2013

Ja, høstferien i vår landsdel var forrige uke :)





Jeg og supergutta tilbrakte denne som en helt vanlig uke. Bortsett fra at alle andre reiste vekk.Vi verken er eller har skolebarn, så dah  Litt tomt ble det jo. Jeg gleder meg til å legge ut bilder av en VELDIG kul ting vi fikk tak i den uka, samtidig som vi justerte boliglånet.. (høres ikke det spennede ut)


Vi hadde æren av å passe en deilig, utrolig tam kanin.



Melis er mest sannsylig den tammeste kaninen på nordlig halvkule og var superlykkelig over å få besøk av oss hver dag.


Helt normalt at kaninen slikker oss mer enn hunden..



Junioren min var gira første halve minuttet, så fant han andre ting å dille med



Det er utrolig hva disse små finner spennende! Her er resultatet av 10 minuters dyp konsentrasjon:



Og jammen var det ikke knallskarp sol på skyggesiden av husene




Da har jeg delt noe hvertfall om høstferien. Neste år skal vi ha høstferie på ordentlig for første gang :D Da skal jo junior være skolegutt. (Så spennende!om et år altså) Husrapport: Den uken fikk jeg også vasket 4 maskiner med klesvask, Ryddet frem 1/6 av spisestuebordet og gjenåpnet terassen for fri ferdsel. Kostingen tok jeg denne uken. Museskritt mot ryddigere hus og harmonisk hverdag!