fredag 27. september 2013

Sommeravvenning




Høsten er visst tiden da mange blir syke (hvertfall småbarnsforeldre.).. Jeg er utrolig glad for å være ferdig med en heftig 6ukers periode med mye sykdom. Nå er jeg handikappet av betennelse i høyre arm/håndledd.

Hva har jeg gjort for å fortjene dette!?

Ehem ... neida :) en klump på toppen av håndleddet er alt du ser. Så nå er alt venstrehåndsarbeid.. Jeg har ikke tenkt over hvor mye jeg bruker den. Og jeg har nok en gang fått en påminnelse om at gullungen er blitt stor. En blytung skatt på ca 20 kilo. Lett som en plett når kroppen fungerer. Men altså ikke nå. Vondten sitter i nakken og går helt ned gjennom armen, der der er varmt og hovent. yess



Heldigvis er jeg ikke alene. I tillegg er jeg rik, ufattelig rik


nytt innlegg om rydding kommer snart! *yndlingstema *stortbehov *hehe