fredag 16. august 2013

Nok luft i lungene

Hei dere,


jeg liker å si at det går bra. Jeg har litt pusteproblemer. Jeg har skrivesperre og utsettelsesproblemer. 




Vi har kommet til august. Nå skulle jeg ha startet å studere, eller jobbe, eller hva-som-helst. Jeg er ikke komfortabel med å ikke være tilbake. Jeg var flink å puste i vår. Nå må jeg på nytt bli venner med meg selv og min tilværelse.


Dette absolutt fantastiske bildet kan du kjøpe her på lerret, tskjorter og mye annet smart!


Heldigvis, er det anti-utsettelsesuke hos FlyLady. Det har hjulpet meg å få mange ting gjort likevel. Takket være henne vet jeg at det er mye perfeksjonisme som hindrer meg i å få ting gjort. Og hun lærer meg å kaste ut perfeksjonismen. Det er nemlig supert med halveis ryddig hus, når alternativet er fullstendig rotete. Slurvete husarbeid er også en velsignelse for familien. Så det så




Jeg har også funnet en fantastisk dame Kris Carr som skriver om helse. Hun har hatt i ca 10 år og lever med en type leverkreft. Nå lever hun av å formidle sunn livsstil og deler sine tips. Det er utrolig mye nyttig og spennende, og en del ting jeg bare fullstendig avskriver; veganer foreksempel.

I dag tester jeg "white noise" (hvit støy) etter hennes tips! Jeg sliter jo med at jeg ikke kan styre tankene og med å sovne (er mao våken til jeg kan gå rett i sengen å slukne umiddelbart og er flink til det). Tester litt til før jeg kommer med rapport!




Jeg gleder meg til å blogge mer. Jeg har nettopp oppdaget at jeg ikke har publisert innleg har skrevet til dere i sommer. De innleggene får jeg putte innimellom hvis det passer :) Jeg har også masse ideer til innlegg liggende som skal komme poppende etterhvert som jeg finner roen igjen



Fra mitt hjerte i dag
Ha en god fredag!