tirsdag 20. august 2013

Guttemammasko

Det er en egen glede i å ha like klær som barna sine. Altså jeg er så svak for min gutt og jeg digger at det fins en (med mine øyne) søt deilig versjon av meg i verden. Ah, jeg er selvfølgelig fullstendig innhabil :)


Nå har vi like sko:

2par fra obsens meget ekslusive 99kroners tilbud



Dessuten er det ikke bare oss, der mor og sønn har matchende skotøy. Da vi hentet en bereist gjeng på flyplassen etter deres eventyr til Hawai&Whatnot traff vi disse:


Matchende mor og to herlige sønner. Åh så deilig å se de! (ikke skoene, folkene oppi skoene selvsagt)



Trenden er herved sendt videre.

Dette innlegget skulle kommet til dere i solrike, varme juli, jeg vet ikke hva som skjedde, det er her iallefall nå ;) skoene er nå litt gråere og mindre bildeskjønne (hvertfall mine altså), så glad bildene fortsatt var intakte :p trendy mamas!