mandag 26. august 2013

Et ekstra barn

De siste dagene har det blitt lite skriving på meg.



Det er fordi jeg har fått meg et bonusbarn. Jeg har en niese som bor ca. 250 meter fra oss, er like gammel som mitt knøtt og går i samme barnehage. Hun har funnet ut at vi har en behagelig hverdag, med masse klemming og vil være med. Den siste måneden har hun sovet minst like mye hos oss som i sin egen seng.








Det er en stor glede og velsignelse å ha en sånn yndig knopp på besøk!




Hver kveld siden forrige tirsdag har de hørt på en fortelling fra NRKsuper.no "Odd er et egg"





De gangene de ikke har sovnet underveis har de hørt den omigjen og omigjen. En deilig historie om
Odd som hodet hans er et egg. Han tenker ofte på alt som kan gå galt med hodet og tar alle forhåndsregler. Ah, hvis du har en unnskyldning kan du også høre hvordan det går når Odd endelig tør å bevege seg utenfor det trygge. Fin historie!




Så avansert kan altså en unnskyldning bli :) jeg har ikke fått blogget, for min data har vært verdsatt på barnerommet isteden <3