torsdag 1. august 2013

Bokhyllekatastrofe - ble et ord i dag

Jada,


Nå som jeg endelig hadde ordning og reda på mine bøker.. så skjedde dette:



Hyllekollaps.
Vet ikke helt når det har skjedd, for jeg la merke til det og hylla har jo sett nogenlunde like lastet ut, siden jeg startet denne bloggen! I mars . ...okei, den har økt litt de siste ukene, mens jeg har jobbet meg gjennom esker i boden.

Sånn så den ut da:



og nå er det denne:



jeg kan godt innrømme at det har kommet noen flere bøker i rød/svart kategori, men likevel? Fniser litt av at badevekta sitter fast i herligheten. Den ble brukt til å veie noen kofferter i vår og endte opp med hvite bøker. Ligger nå klemt i hvit kategori: ser du den tynne saken øverst der?



og så jeg som var så fornøyd :s




Usikker på hva jeg gjør med det. IKEA hylla vår har en usikker framtid. Ikke usannsynlig at den står sånn noen måneder fremover; til vi trenger badevekta kanskje! Foreløbig hviler den trygt på seg selv? eller?
whattodowhattodo...