søndag 7. juli 2013

Leve landlig

Her i sør-Sverige får drømmene vinger... åh så deilig å bo landlig!





Så da deltar jeg i en konkurranse, om et blad :D
1 års abonnement!
På bloggen Sivs Hus kan man delta i konkurranse om 1 års abonnement på bladet LevLandlig. Og jeg tenker at det er supert med norske blader, her jeg er i nabolandet. vi er 5 millioner nordmenn, likevel klarer vi å holde i live en hel haug norske magasiner! Beundringsverdig**





Sivs Hus skriver om bladet:
LevLandlig er et livsstilsmagasin for alle med sans for landlivet. Her finner du reportasjer om landlig livsstil, interiør, mat, hage, kulturarv, håndverk og landlige reisemål. Dette er magasinet for deg som setter pris på frisk luft, grønne omgivelser, gjenbruk og solide tradisjoner.





Egmonts egne sider for bladet står det:
Målgruppe: Alle som drømmer om det gode livet på landet.



Og da er det avgjort. Jeg er i målgruppen. Kommer IKKE til å ta meg råd til å abonnere med min nåværende økonomi hvertfall. Og selv gubben min har blitt smittet av drømmen om livet på landet. Og da snakker vi, for vår del, om et småbruk i fjellsiden et sted på vestlandet. Ahh deilig å drømme


Besøk gjerne bildekilden på http://www.klikk.no/bolig/boligokonomi/article503117.ece



Høres helt herlig ut og jeg deltar med glede!