torsdag 27. juni 2013

Uttmattelse er over for denne gang

Hei dere!




Forrige uke var min jobbuke. I tillegg var jeg med på et utdrikningslag på lørdagen. Jeg visste jeg ville bli sliten. Men det er så fælt.. og det hadde jeg fortrengt, tror jeg...

Hvem har ikke drømt om å være sumobryter midt i byen og utfordre fremmede entusiaster!?







Uansett så har jeg denne uken pådratt meg tannverk og har idag besøkt en tannlege. Diagnosen er betent tannkjøtt ved ny visdomstann og dessuten er visdomstannen på vei ut i tvilsom bane. Tannlegen var ikke imponert over å finne smuler bak det betente stedet. Jeg holdt meg hardt fast i stolen og gapte som om livet stod på spill.





Jeg forstår godt hvorfor dette kan gi angst.






Tannlegen sa jeg måtte pusse på det fytt**H** vonde stedet etter hvert måltid i hvertfall tre dager fremover. Derfor skal jeg nå begynne på en flytende diett til tannkjøttet er erklært stramt og friskt. Amen for det.

trorkedetnei





Utmattelse åpenbarer seg på mange måter. Denne gangen som en kraftig feberkule. Skjelven, kraftløs og kvalm. Det tar på å være "normal" i 3 dager. Nå som utmattelsen har utspilt sin rolle igjen, prøver jeg å fortsette mitt langsomme, forsiktige løp mot bedre helse :)


gleder meg til å blogge dere noen bilder fra balkonghagen min! Smakebit: