mandag 24. juni 2013

RETTiKOPPEN, couscous

Noen ganger skal maten være så enkel og rask som overhode mulig. (lavt blodsukker nå!)





Jeg er ingen fan av fastfood, men denne varianten av "rett i koppen" åpenbarte seg på en dagligvare forrige helg. Da må den i det minste prøves!



Her er min vurdering av Toro´s nye sak:



Tilberedning
Ganske grei å lage til. Noen desiliser opp til en strek på innsiden av koppen. Så rør og la stå med lokk på mens du fikker et glass vann og setter deg ned. 


Smak
for meg ble denne alt for sterk. jeg hadde ikke tenkt å spise pølsene mine kjære dyttet i seg. Men denne var så sterk at jeg måtte ha noe mildt å putte inn i munnen for å ikke svi av smaksløkene mine. Jupp. Klarte nesten å spise opp hele. Men så var vi tom for pølse, og da hadde jeg ikke sjangs. 

Totalvurdering
Blir ikke flere av denne, nei.