torsdag 20. juni 2013

Pauseideer


Hvordan finne måter å gi sinnet fred? Bare et øyeblikk? 


Tøye nakken, drikke et glass vann, åpne et vindu og trekk inn den friske luften. det gir meg masse. Hva hjelper for deg?



I dag er utfordringen å finne roen, selv om mange ting skal skje samtidig. Jeg er uvanlig travel. Jobb, veiledningssamtale, handlerunde, flytteprossess(jobb) og opplæring. Jeg kommer til å være utslitt når helga er over, det er helt klart.





Min skjønne svigerinne snakker om mindfullness. det er herlig! Det handler om å være 100% tilstede og bevist på hvor du er. Jeg har min egen variant. Her er gode ideer:






Hvis du tar en kaffepause, eller hvis du sitter og spiser, eller tar beina på en puff. Ta en øyeblikk og kjenn på hvordan den gir kroppen noe godt. Trekk inn kaffelukten, nyt å ha beina høyt. Selv om det er bare i noen sekunder, gjør det hele dagen bedre!





vær litt kreativ og vær snill med deg selv i dag, samme hva du driver med! Så gjør vi det sammen :)