tirsdag 11. juni 2013

Pakke i posten!

Alltid moro med hentelapp. Denne var en av tre på rad i løpet av kort tid. Jeg blir barn igjen for det er julaften å åpne pakken og finne fine små ting til BARE MEG :D eller noe sånn :)



Økologiske kjærligheter må man jo ha!

Økologisk krydder, test på nytt merke

3 pakker dusjspa til mor

Billig tester på lavendel mist og gratis lebepomade <3



Dette er altså min shoppingrunde på iherb.com Jeg hadde påminnelse på når de dusj"tablettene" kom inn igjen til lageret, så fylte jeg handlekurven til 196 kroner u/frakt. At det var dagen etter det samme skjedde med deodoranten jeg bestilte betyr kun mer moro og en 200-lapp mindre. Da får jeg emlig pakken uten toll og moms. Frakten er 4$ så lenge pakken veier under 1,8 kilo (4lb). det blir litt prøving og feiling med antall ting. Derfor blir det gjerne to pakker i slengen. denne gangen skulle jeg også bestille en pakke for svigermoren. Og da fikk jeg 10,7% toll pluss moms fordi det var spiselig. Og et gebyr på 180 kroner. Likevel kostet varene 1/3 av i Norge, så kanke slutte med det her..


3 pakker økologiske nudler for å få mest mulig for pengene, uten for høy vekt. gjerrigknarken.