søndag 9. juni 2013

Nattens fornøyelser

Jeg har brodert! Jeg fikk full tenning og klart ikke legge fra meg prosjektet. Så er jeg blitt så fornøyd at jeg legger ut bilde :D Noen må jo skryte av meg? Gubben er visst ikke førnøyd, hva-feiler-det-han..



<får ikke til bilder i min mest brukte nettleser :( >



Inspirert av en deilig jente som spiste tre knekkebrød, nudler, banan og minst 4 glass melk til kveldsmat uten å få bulemage!


Nå er det over 10 år siden jeg broderte sist, og jeg har stolthet i at denne ikke er perfekt. Dette er i grunn en tester til neste prosjekt. det skal jeg forevige i bedre lys og setting. Kl 01:00 om natten finnes det ingen gode steder å ta bilder av småting. Dårlig lys. Jaja, så burde ingen prøve på det heller kanskje? Nå skal jeg hvile bittelittegranne, før neste dag kommer og overrasker meg på sengekanten.


Og til deg: God morgen :)  Ha en velsignet søndag!