mandag 17. juni 2013

En kjendis, meg og Kate´n

DAG 29 

En kjendis du ligner på

Dette er enda et emne jeg sliter med å brenne for. Sylvester Stallone ble nevnt av min kjære mann, i en av våre første uker som kjærester. Flaks for han at jeg var fryktelig forelska..


For å finne hvem jeg lignet på valgte jeg å bruke google´s bildesøk der man kan legge inn et bilde av seg selv og så skrev jeg celebrity. Første bildet lignet visst på Charlie Sheen (fra Two and a half men), så det ble forkastet. Håret ned er et hett tips om man vil ligne på en jente.. Så fant jeg et "bedre" bilde og ble ikke akkurat smigret da heller.




Helt ærlig så ligner jeg ikke på en eneste av kjendisene noe særlig?






Så da måtte jeg finne noen med passe stor nese, markerte øyebryn, store underleppe, tunge øyelokk og som viser nok tenner ved smiling. Og samtidig en pen stjerne.....det ble


..selveste kate´n fra titanic

Rotete smil med masse tenner :D 
Min standard look
Sånn pleier jeg å bli på bilder også (litt tunge)
Hun er jo superpen og helt normal



Jeg er helt sikker på at vi egentlig ikke ligner så fryktelig mye. Og jeg er helt sikker på at jeg og kan bli like pen som Hollywoodstjernene med like masse skjønnhetspleie og photoshop. Ingen som forteller meg at jeg må vri på bena eller dra inn tunga, oh konekvensene


Jeg har ikke tenkt på at jeg ligner på henne før, og heldigvis er hun så og si aldri i sladreblader, så jeg slipper å sammeligne meg så særlig. Jeg er nemlig helt unik. søsteren min og resten av blodsslekt, ligner ganske mye, men ingen der er kjendiser. Sånn blir det vel med dette innlegget. Jeg fant hvertfall et bra svar! Kate Winslet <3


(Alle bildene her er hentet fra linkede bildesøk)

30 DAYS CHALLENGE!