lørdag 15. juni 2013

En sang som beskriver hvordan jeg føler meg i dag, sint* sint* sint*


DAG 27 
En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag


Fints det er rasende sang? googler verdens sinteste sang.. teite poesi-sanger av Dylan og ulykkelige kjærlighetssanger er alt som dukker opp. Djii, jeg er bare sint og dette er ikke akkurat kunstruktivt.






Sint sint sint!

Rasende,

Det er sånne følelser man ikke skal beskrive for nøye før man har de på avstand og ser klart. Jeg er rett og slett nødt å sensurere meg selv! Hv??


Hvis jeg ikke har overskudd til å gjøre noe 100% må 30-40-50% være bra nok!! for hhhh jeg har ikke mer å gi, ok? Og kom ikke her og klag, for jeg gjør faktisk alt jeg kan med det jeg har.        ....


Sånn. Dette går kanskje over snart. Men neste gang er lunta kortere om det skjer igjen, bare så du vet det.







Denne sitter hardt. Dårlig dag å publisere dagens følelse hvis dere skal ha sånne glade blogginnlegg.





30 DAYS CHALLENGE!