tirsdag 11. juni 2013

Usminket og uopplagt

DAG 24:  
Et bilde av deg med en gang du har våknet











Fjernet pga jeg ikke skal lege ut absolutt klare bilder av megselv lenger :/ uklare er helt ok derimot ;P












Ja,  um, nå er klokka snart 5 og jeg burde nok tatt dette bildet "litt" tidligere i dag? Men jeg vet at jeg er meg, uansett hva klokka er på dagen. Hvis meningen er at jeg skal se trøtt ut eller uopplagt, er morningen en dårlig tid. Etter middag og en lang, aktiv dag, det er da jeg er trøttest. Det eneste er kanskje sminke og sånn. Svært få har sminke på om morgenen, og de som har det, ser neppe deiligere ut enn de andre.

Så da får du den usminkede uopplagte sannheten i dag, rett før middag:



Hudson hornet kan fortsatt være her, selv om det opprinnelige bildet er byttet ut ;) 

Klarte ikke velge bilde, så da får dere begge av meg og Hudson Hornet

 





30 DAYS CHALLENGE!