mandag 10. juni 2013

På nattbordet har jeg..

DAG 23:  
Nattbordet ditt



Brukte papirlommetørkler


Denne ble "utsatt" en dag, fordi vi var på hyttetur i helgen. Det at det ser sånn ut hjalp ikke på motivasjonen.
 




Plassen er fullstendig druknet i dill og dall. Her kan jeg glatt bruke en 5minutters snart ;)  Mellom lampa og veggen er det altså en stabel av brukte papirer og ved siden av står vaselinen jeg smører på snuten når den blir sår av all tørkingen.. Det er jo allergisesong. Det er ikke lett å velge mellom å snørre eller å sove i t-u-n-g luft. Hjelper lite med balansert ventilasjon, spør du meg. Her skifter vi filter hvert halvår og har på max styrke. Jaja.

Foran nattbordet har jeg også en veske fylt til randen av sokker fra de enslige sokkers forening, høy deltagelse i denne avdelingen også. Dessuten er det en del av stilen her.


30 DAYS CHALLENGE!