lørdag 8. juni 2013

Yndlingsvesker

DAG 22:  
Dine 5 yndingsvesker

*Redigert - se nederst i innlegget* (Kjære amerikaske leser, veske kan oversettes som både purse og fluid på norsk, så jeg snudde på oppgaven her som helt klart skulle vært om den typen veske damer bærer tingene sine i..)

Her må jeg innrømme et jeg stiller dårlig. Kravene til en veske er så høye, at jeg ender opp med å ikke ha noe særlig av de. For hvis en veske skal være rettferdig produsert, miljøvennlig, rimelig og lekker, er det ytterst få å få tak i. Men her er det perfeksjonisten som snakker igjen. Jeg har tre yndlings- (brukbare) vesker og de er ikke perfekte.




Jeg har kjøpt to av mine tre selv, en er en gave:

  1. Den sjokkrosa var fordi det var den minst ille av de jeg kunne få tak i før en flytur der jeg trengte noe til å hs håndbagasjen i.
  2. Den lyse er en jeg har valgt å bruke 699,- på for over 8 år siden. still going strong!
  3. En er en gave. De var helt sikker på at jeg kom til å elske den for en gang likte jeg en klokke i det merket.

I en skuff på soverommet ligger en grei samling ubrukte vesker, en rumpetaske til fjellturer og en sliten skolesekk.

Veske nr 3, fra fotoshoot til hva har du i vesken din:

eleganse.no








*5 alternative yndlingsvesker:

  1. vann
  2. te
  3. brusvann, feks farris
  4. jus + brusvann
  5. smoothie
 
Oh, jeg fant ut at jeg kan jo svare som jeg vil og en veske er to ting ;)



Og jeg skal få tatt noen bilder av herlighetene og lagt ut iløpet av *fremtiden*, for jeg er ikke flau, men jeg er ikke eksibisjonist så jeg kjører litt med bremsene på her. Mine greier fins ikke "perfekt", men de er bra nok. Derfor skal jeg vise de frem :D






30 DAYS CHALLENGE!