torsdag 6. juni 2013

Parfymen jeg bruker, eller deoen da

DAG 20:  
Parfymen du bruker


Nå blir du helt sikkert skuffet, jeg bruker ikke parfyme.. Jeg bytter mellom en deo med og en uten lukt (her ble linkene omvendt, skitau). Fra iHerb, en deodorant uten aluminiumsklorid, som er mild og effektiv nok for en som potensielt lukter hest. 

Om jeg av og til har lyst å lukt ekstra godt til fest, hender det at jeg bruker L`occitaines grønn te parfyme:


Green Tea Body and Hair Shower Gel

Desverre ser det ut som de ikke selger sprayversjonen av den lenger, akk ja ;)


Jeg har pollenallergi og paryme er trigger for meg hele året, så parfyme&meg er bare en dårlig idé. End of story. 






30 DAYS CHALLENGE!





Om bloggingen: jeg får fortsatt ikke til å legge inn egne bilder eller bilder fra dataen. Noe med at bloggesidene låser seg og jeg må logge på på nytt. Derfor er denne (og andre i disse dagers innlegg) kopiert på den "feile" måten direkte fra L´occitaines nettsider. Dessuten er det en shampo. Heldigvis lar jeg ikke perfeksjonisme ødelegge bloggeeventyret jeg er på. I går klarte jeg også å vaske alle gulv i huset, uten å skrubbe ekstra å vanskelige flekker. På den måten fikk jeg hvertfall tørket over gulvene, uten å brenne meg ut. Bedre enn ingenting!? oh ja!