onsdag 5. juni 2013

Innholdet i vesken min

DAG 19 
Innholdet i vesken din

Jada, jeg leste litt feil her. jeg trodde det var selve vesken som skulle vises frem. Nåvel, den er nå vasket på 30 grader og jeg flyttet over i reservevesken. Den har mye grums *foråsidetsånn. Neida, den reflekterer ordenen i hodet mitt, eller noe.











  • Pyrisept
  • lynetmacqueen og angry birds plaster (de hjelper mot alt mulig)
  • Antibac
  • Lommebok fra accessorize
  • Sportssolbriller (som ikke passer noen)
  •  En tommestokk
  •  Nettbank kodebrikke
  •  Tictacs
  •  Penn
  •  Allergiøyedråper
  •  Powersnacks, supermat!
  • Papirlommetørklær (skremmende mange)
  • Tyggis
  • Hårstikk
  • og enda flere plaster..




 
Selv om det sikker er litt plagsomt med en haug med innlegg om uviktige ting, er det kjekt at jeg faktisk har klart å blogge nesten hver dag i 19 dager, og at selv om jeg glemte "en" dag, gir jeg meg ikke! Nope, jeg er en som fullfører! Hører du det indre-stemmen!? Åoh jess ai kæn boggi - hvis jeg vil. Og kronisk perfeksjonisme skal ikke få drepe innsatsen heller ;) for jeg er ikke best, jeg er ikke flinkest, jeg er ikke fielfri, jeg er bra nok og skal fortsette med det :)




30 DAYS CHALLENGE!