lørdag 1. juni 2013

10 personer/gjenstander jeg ville tatt med på en øde øy

DAG 17:  
10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy

Bilde fra side2


Denne er lett. Men kanskje lett sjokkerende for noen..

(gitt at vi måtte vært der en stund)
  1. Barnet mitt
  2. Mannen min
  3. Svigermor
  4. Mannen til svigermor
  5. Svigerinna
  6. Svogern
  7. Niesen
  8. Nevø1
  9. Nevø2
  10. Hunden evt. kaninen melis
Hunden

















Men altså om det bare skulle vært der en langhelg:
  1. Hengekøye (evt telt om det ikke var en varm øy)
  2. Teppe
  3. Jordbær
  4. Smash
  5. Drikkevann
  6. En god bok
  7. Musikkspiller, uviktig hvilken
  8. Fyrstikker
  9. En kniv
  10. Hunden

Praktisk anlagt?


Jeg trives skremmende godt med (sviger)familien. Kunne gjerne tatt med flere av de også. Dette er jo de vi treffer flere ganger i uka uansett, så jeg vet at vi kunne kost oss med bading og camping. Dvs, jeg vet også at de fleste ikke hadde akseptert å ikke bo på hotel med innlagt vann og strøm. Ja ja, måkke tenke for mye skjønner jeg
























30 DAYS CHALLENGE!