onsdag 19. juni 2013

30 dager med utfordringer og gleder, oppsummert!

Da klarte jeg det!!


Det kostet og det sved å yte litt hver dag. men jeg er stolt og glad over å kunne oppsummere. Jeg endrer nå navn på postene, etter hva de handler om, og gir deg her en oppsummering:


Her er  nemlig listen over temaer jeg har klart å skrive om:

Dag 1: Mitt siste innkjøp , Vitex - helsekosten og en introduksjon til prosjektet! 30DC!
dag 2: 10 fakta ingen vet om meg, melodigrandprix, geografi og hollywood 
dag 3: Noe eller noen du savner, en søster 
dag 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå, mgp (igjen!), Beyonce og frk.Mena 







dag 5: En sang som får deg til å gråte, "min første løvetann"





dag 6: En ting du aldri kommer til å gjøre, Familie man ikke velger. 
dag 7: Favorittmaten din, frukt&grønt.com 
dag 8: Et 3 år gammelt bilde av deg, guu kor flaut! 
dag 9: Smykkene dine , her har jeg noe å jobbe med.. 
dag 10: Et bilde av deg selv tatt i dag, meg og en snart vissen lavendel 

dag 11: Et bilde av håndskriften din      Disse tre ble av hensyn til
dag 12: Mobilen din                              latskap og dårskap, slått sammen
dag 13: 5 ting du ønsker deg                 med stor suksess ;)





dag 14: Noe du er redd for, et av flere gode eksempler på irrasjonell frykt
Det værste er at jeg kjenner klumpen i magen bare jeg ser dette bildet nå!




dag 15: Rommet ditt, He he, siden jeg er "voksen", har jeg et helt hus å rote i :) 
dag 16: En sang du er skikkelig lei av, Hammon-orgel 
dag 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy, denne gjorde noen glad! 
dag 18: Et bilde av deg selv som barn, mitt beste bilde noensinne 
dag 19: Innholdet i vesken din, denne er oppdatert med bilder! 
dag 20: Parfymen du bruker, reklamerer fritt for min yndlingsdeo.. 






dag 21: Din verste uvane, perfeksjonisme 





dag 22: Dine 5 yndlingsvesker, kjenner et behov for å gjøre opprør mot denne         overfladiske utfordringen, men skriver om 5 alternative (flytende) vesker istede 
dag 23: Nattbordet ditt, mer snørrepapir 
dag 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet, den usminkede sannheten  
          dag 25: Ekstisterte ikke i den opprinnelige listen!
dag 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå, Naprapat 
dag 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag, den sinteste dagen på årevis!  
             Den aller sinteste sangen fant jeg første dagen etter, SE HER 
dag 28: En vits/sketsj du syns er morsom , raske menn!
dag 29: En kjendis du ligner på, Kate Winslet og meg <3 
dag 30: Den rareste tingen du har





og nå fortjener jeg både gull og platina medalje, for jeg har vært så flink!!




30 DAYS CHALLENGE! 
(etter ide fra Lykkemamma.com)