onsdag 15. mai 2013

Så-tid!

Denne uken var en av yndlingsbloggerne mine på God Morgen Norge på TV2! Moseplassen.no som drives av Anne Havåg Holter-Hovind <3

Tema var å etablere kjøkkenhage. Det er hun midt oppi selv så enda et tema hun både kan og har erfart. Jeg har en balkonghage i krukker og potter, så jeg må også komme igang med frøene mine.

Nå har jeg startet en del tomatplanter inne allerede og fortsatte å forberede de som skal være ute på søndag. Dette er min metode.. : Klipte doruller i ildfast form!




Lagde noen i en paiform også og håper at jeg får sådd, gulerøtter, salat og reddiker i løpet av imorgen:)


Ohhh, våren er fin! -og nå har den å bli.

Jeg har ikke hjernekapasitet til å få med meg TV så tidlig og å få dagen igang, - så jeg er ganske skuffet over å ikke ha sett det. Heldigvis er vårfeberen godt etablert likevel. Fikk du sett på God Morgen Norge med selveste Moseplassen??