tirsdag 14. mai 2013

Henge opp bilder

I to år og 5 måneder har vi bodd i den leiligheten vi har nå. Likevel har vi knapt hengt ting på bilder, før jeg plutselig fikk "ånden" over meg ;)



Vi har nok de utfordringene de fleste andre har: gips og mur i veggene. Og perfeksjonisme + litt latskap. Hos oss har det gjort at lite skjedde i forhold til bilder hvertfall

Er ikke den orginale typen, så har sett på hva andre gjør og hva jeg liker av det. Så oppgaven er å gjøre det til "vårt". 




Her er noen to bilder jeg syns var inspirerende:

















Så da har jeg selvfølgelig brukt masse tid på å knote sammen bilder og rammer for å få herligheten til å bli noe som kan minne om noe i samme gate..  Har blitt IKEA og gamle greier fra loft og loppis. Endte med å kjøpe bilder til gubben til jul også. Fin på det nå :) dessuten betyr det at jeg har latt meg selv få god tid til å få til dette prosjektet, uten å bli utålmodig eller sint på meg selv. Sakte og sikkert, skal jeg i mål!- det er metoden.







Resultatet fra ene loftsveggen er klart...


Åh!så koselig :D skikkelig dårlig bildekvalitet, mennn.. Familiebilde, tømmerenna-bilde, bibelord, bie bilde, sommerbilde av junior, india-fat og skikkelig mini gallerikunst (Bank!) i salig enhet. Da er jeg fornøyd med denne veggen.

Og så, hør her! jeg liker disse bildene. Dette er ikke noe visningshus. Dette er en god ide til alle hjem: nemlig: å gjøre det til sitt eget og å ha fremme ting man liker, har gode minner til eller som får en til å bli glad. Selv om ikke du vil ha en sånn her vegg, kan du også gjøre ditt hjem fint, på din måte :)