tirsdag 21. mai 2013

Smykkene mine, eller mangelen på nettop det

DAG 9:
Smykkene dine

Hmm. Nå er jeg ganske flink å pynte meg for en non-fashonista å være.. Bruker stort sett smykker jeg har arvet eller fått. Konfirmasjonssmykkene er også stadig i bruk. I dag har jeg på meg et par nesten usynlige perleøredobber. I utgangspunktet liker jeg de ikke så godt, men å pynte seg er noe jeg gjør av plikt. Plikt mot meg selv. Det har seg sånn at jeg er hjemme. jeg hverken jobber eller går på skole, denne våren. Da har jeg lovt meg selv, av hensyn til meg selv, at jeg ikke skal synke ned i noe joggebuksetilværelse. 



Jeg får ikke til å lime inn noen av mine bilder her i kveld, et eller annet galt med forbindelsen mellom datan og bloggen.. men da hadde du fått et bilde av noen rustrøde plast-dingle øredobber min søster kjøpte som 16åring på et marked i Paraguay. Stylish. De har lett affeksjonsverdi, og så er de pynt :)  

30 DAYS CHALLENGE!




PS. jeg har nå økt fra hele 2 til 12 daglige lesere! Eller så har noen forvillet seg inn her minst 10 ganger om dagen i lang tid. Satser på at noen leser med vilje. Jeg er overveldet og nesten litt flau. Blogginnlegget om veskene mine planlegges nå med en lett 40gradersvask og ved å kaste popkorn og kvitteringer fra veskebunnen. (det siste burde jeg gjort etter jul uansett)

PS:PS: siden dette ble skrevet har jeg handlet tre plastmykker på glitter, et ikke økologisk alternativ, men jeg skal få lagd et innlegg om de i løpet av sommeren :D