lørdag 18. mai 2013

En ting jeg aldri kommer til å gjøre, la familia


DAG 6
En ting jeg aldri kommer til å gjøre


 Invitere hele min slekt til samme sted, samtidig.



 Jeg lover, da ville ikke du heller vært tilstede. Min onkel hadde puttet en dynamitt i noens ræv. Min bestefar pratet hull i hodet ditt, mens buksene falt av. En hadde grått og anklaget deg(og alle andre) for å ødelegge livet deres. En hadde prøvd å vært diplomat og fått deg til å akseptere å måtte holde hånd med noen du er ukomfortabel med, lenge. En hadde satt seg godt tilrette i en stol med din stol til å ha beina på. En hadde sagt at dekorasjonene var stygge. En hadde fortalt deg at det hadde vært mye bedre hvis vi kunne ha møttes neste helg for da hadde flere kunnet komme. En hadde hengt i skjørtet ditt og villet hatt is, hele tiden. En hadde sendt deg lange blikk for å si at dette var en dårlig ide og gitt enda dårligere samvittighet. Skjønner du tegninga? ALDRI.com


Likevel så finnes det en drømmer inne i meg. En som lengter etter å samle alle jeg er glad i. Heldigvis har jeg pessimister rundt meg, som stadig minner meg om hvorfor det ikke skal skje. Og takk Gud for gode venner! De løfter meg opp, motiverer og rett og slett kompenserer for alt det jeg ikke fikk, den gang da slekta var alt. Herrrlig å være voksen :)





30 DAYS CHALLENGE!