tirsdag 14. mai 2013

10 fakta ingen vet om meg




DAG 2:  
10 fakta ingen vet om meg
  1. Denne våren feirer jeg 1 år som IKKE-neglebiter! Jeg har bitt negler fra jeg kan huske frem til våren 2012.
  2. Jeg elsker tørket koriander og strør litt av det i gryteretter, stekte grønnsaker, supper.. stakkars mannen ;) mmmhmm
  3.  Jeg skulle ønske jeg levde i en tid hvor pengesamfunnet ikke regjerte, dvs bonde eller jeger samfunn. Antar at jeg egentlig er skap-bonde.. elsker å dyrke, flå og å spa møkk.
  4. Får vondt i beina etter minutter i høyhelte sko. Et-eller-annet om at leddet mellom leggbeinet og foten er "slarkete?".
  5. Jeg elsker Melodi Grand Prix :D Har fulgt med siden 93/94, men må innrømme at fra 98/99 og frem til 2004 var det smugkikking ettersom MGP ikke akkurat var kult når jeg var fjortis. To jeg kjenner( altså feks traff for 6 år siden og nå er facebook-venn med) er med i MGP-klubben, og jeg beundrer de for det!
  6. Helt særiøst.. både jeg og David mente at Alexander Ryback med Fairytale burde vinne hele sullamitten, etter å ha hørt han første gang.  Nå tar du meg sikkert på alvor fremover. Tror ikke 10 fakta du ikke visste om meg gjør meg særlig elskbar. Da får jeg vel rensket ut de to leserne som har giddet å lese, men som ikke hører til her inne, ha ha!
  7. Jeg har ikke sansen for kunstige blomster, likevel har jeg endt opp med en hel del eksemplarer siden de er så utrolig praktiske på steder der jeg ikke kommer til ofte nok med vannkannen.

    IKEA-bilde
  8. Hadde jeg ikke truffet en bergenser, kunne jeg kanskje ha endt opp i Australia, eller USA, for der har jeg hatt det utrolig kjekt. Og Bergen har rett og slett aldri lokket på meg. Nå er jeg derimot kjempeglad i mitt nye hjemsted.
  9. Melbourne og Sydney er to av verdens vakreste byer, syns jeg da ;)Påvirket av de fine folkene som bor der selvfølgelig.


  10. Jeg tror en herlig vennine av meg kan gjøre det store i Hollywood! Husker for alltid hennes innsats som reven i Hakkebakkeskogen i 6.klasse(?) i gymsalen. Husker at hun hadde et par replikker, men at i løpet av den tiden tok hun pusten fra hele klasse og publikum. X-faktor kalles det! Og nå er hun i LA og jobber beinhardt med auditioner, innspilling og avvisninger. Oh! så tøff hun er :D en dag kan jeg skrive at jeg kjenner er Hollywood-stjerne, det er bare et tidsspørmål.
    Marianne Haaland er både slående vakker og et stort talent. Hilsen en av de innhabile
      

Jeg klarte det! Dag 2; check!
Nå gruer jeg meg litt til å skrive om noe jeg savner imorgen, snakes
30 DAYS CHALLENGE!