onsdag 29. mai 2013

Sånn bor jeg og min familie

DAG 15:
Rommet ditt


ehem, jeg er såkalt voksen og en av de heldige som eier en hel lelighet med min kjære mann. Jeg deler rom med han jeg bor med ;) Resten av huset som også er "mitt"er ofte rotete, stort sett rent og litt støvete. Jeg er helt sikker på at mitt hus ser bebodd ut ;)

for å komme til oss må du klatre opp denne


De siste to årene har vi hatt en herlig byggeplass som velkomstkomite


I huset finner du over 1000 liter akvarium fordelt over 2 store og 3 små akvarier

Kjøkkenet er der vi lager mat og andre kreative kreasjoner

Kjøkkenbenken


soverommet før jeg stylet det for photoshoot, likzm

Mitt mest ryddige sted i huset. Brettekanter og oversikt!
Et stykk barnerom
kontoret før det fikk en kraftig makeover.. Gleder meg til å dele bilder derfra, for det er utrolig mye bedre nå! heldigvis*



Badet mitt har masse potensiale, for å si det sånn.

I går var jeg på besøk hos en herlig nabo, som opprinnelig kommer fra sør Korea. der var det orden! Altså, jeg ble blendet at ryddige overflater. Nydelige møbler og asiatisk eleganse.. Jeg ønsker å rettferdiggjøre meg med at de hadde få ting, er to personer på over litt 100kvadrat. Vi er tre, hvorav to kronisk rotete, med masse ting på under 100kvadrat. Jeg leverer ting hos fretex ol jevnlig, og kal fortsette med det. Jeg drømmer om et ryddig hjem. Så lenge jeg ikke har en plass for alt og alt på sin plass, kommer huset til å jevnlig se lett bombet ut.. Likevel er jeg glad i "rommet" mitt !



30 DAYS CHALLENGE!