fredag 24. mai 2013

30 days challenge, dritalei så slår sammen dag 11, 12 og 13

Som ventet ble jeg litt lei av 30 dagers utfordringen. Jeg blir i grunn litt lei av alt jeg må repitere hver dag over lang tid. men det er jo utfordringen. Jeg glemte altså dag 11. Så nå slår jeg den sammen med dag 13... og så gjemmer jeg dag 12 nederst her, sånn at jeg kan blogg om vanlig ting imorgen, og at mobilen ikke får så mye oppmerksomhet ;).




  DAG 11 og 13 :
dag 11: Et bilde av håndskriften din
dag 13: 5 ting du ønsker deg






Så da blir det en håndskreven liste selvfølgelig.



En skikkelig sunn liste. For meg og ikke naturen (ref.syden). Egentlig trenger jeg ikke å reise til syden, jeg brygger på litt reisefeber, og alvorlig sommerabstinens. Ønsker meg treningsvekter fordi det er flaut å bruke hermetikk når det ringer på døra og du åpner svett og med hermetisk suppe i begge hender. Heeeelt normalt!






DAG 12:
 Mobilen din


 Mobilen min er en lett knust iPhone4.

Den er full av spill som junior på 4- liker. Dvs ængrii børrsh og sånn. Skjekker mail fra den og facebook. Og sudoku til lengre toalettbesøk. Et skikkelig verdiobjekt altså.