søndag 14. april 2013

Garnballong

Jeg er en hund etter et håndarbeidsprosjekt.

Stress, frustrasjon, og hva det nbå er. Det meste kan bli bedre hvis jeg får utløp for skapertrangen :D

Her er et prosjekt jeg har gledet meg til å gjøre. Selv om resultatet kanskje ikke ble perfekt. Så sier jeg bare at perfekt får finne et annet sted å bo. Jeg er tilfredsstilt!


Ballonger og garn

Hyssing i ballongen og hobbylim
Blander lim med vann og stapper garnet oppi. Passer på at garnet blir skikkelig klissete.

Surrer garnet rundt en ballong.

Henges til tørk i dusjen foran tørketrommelen.

Beundrer resultatet og løper rundt i huset for å tørke opp limsøl før det tørker. Hvem er det som spruter lim utover? Heldigvis vannløselig før tørkingen ;)

Moahaha jeg har slettet alle bildene av resultatet! Er det mulig! Nye kommer iløpet av kort tid.

Kan avsløre at en av ballongene mistet all luft før den stivnet og ble en merkelig klump stivt garn med en gul ballong i midten. Jeg var også superutålmodig å prøvde å føne en for å se om den ble ferdig fortere, for så å ta ut luften: Ikke suksess. Den sank sammen og oppførte seg ikke som ønsket..

Oppdaterer med resultatet i imorgen ;) da har jeg tid å blogge mer *glederseg*