fredag 29. mars 2013

Ser jeg bra ut?

Å kle seg respektabelt.

Å kle seg fint hver dag kan være kjedelig. Særlig sånn som nå, når jeg er hjemme hver dag, og ikke skal noe sted. Effekten av å kle seg er merkbar. Hvis jeg tar på meg skjørt og bluse og noen fine sko, inne, på en av de mange hverdagene, når jeg tralter rundt hjemme, føler jeg meg bedre. Når håret er gredd og fikset, ansiktet rent og jeg rett og slett er klar for besøk, føles det som jeg er en viktigere person. Da føles det som jeg kan oppnå noe i livet.

--> realiteten har vært













Nå blir det andre boller:













Eller noe sånn :p

For å komme tilbake inn i hverdagene, etter en periode på flere år uten rutiner eller følelsen av å være en del av arbeidslivet, er tøft. Etter å ha følt at det er big deal å kle seg i det hele tatt, er det vanskelig å motivere seg til å stelle seg skikkelig før jeg har en skikkelig jobb å gå til ;)